خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/17 - 14:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
باقرزاده در پیامی ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب؛

باید همدلی و تعامل سازنده با تمام بخش‌های نظام و جامعه را سرلوحه‌ کار خود قرار دهیم

عضو کمیسیون بهداشت مجلس در پیامی ضمن تبریک به مسعود پزشکیان برای پیروزی در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد که انتخابات با تمام فراز و نشیب‌هایش به پایان رسید اینک باید همدلی و تعامل سازنده با تمام بخش‌های نظام و جامعه را سرلوحه‌ کار خود قرار دهیم تا در مسیر پیشرفت و رسیدن به اهداف متعالی انقلاب که مهمترینش فراهم کردن آسایش و رفاه مردم است لحظه‌ای دچار خلل نشویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ متن پیام علی اصغر باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال را بسیار شاکریم که باری دیگر ملت عزیز ایران، در یک انتخابات سالم، جدی و پرشکوه، با حضور ۳۰ میلیونی خود اثبات کردند که همچنان در تعیین مسئولان جامعه، چه در سطوح کشوری و چه در سطوح استانی و محلی این مردم هستند که حرف اول را می زنند.

حضوری که بسیاری از بدخواهان ایران سربلند آن را نمی خواستند  لذا به سهم خودم به دست آمدن چنین دستاورد بزرگ و مهمی را به رهبر حکیم انقلاب و تمام ملت شریف ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

همچنین به همکار گرامی خود، جناب‌ آقای دکتر مسعود پزشکیان که موفق شدند با به دست آوردن اکثریت آرا، به عنوان ریاست محترم جمهور راهی پاستور شوند صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم و برای ایشان و دولت‌شان آرزوی بالاترین توفیقات را دارم.

عزیزان، انتخابات با تمام فراز و نشیب‌هایش به پایان رسید اینک باید همدلی و تعامل سازنده با تمام بخش‌های نظام و جامعه را سرلوحه‌ی کار خود قرار دهیم تا در مسیر پیشرفت و رسیدن به اهداف متعالی انقلاب که مهمترینش فراهم کردن آسایش و رفاه مردم است لحظه‌ای دچار خلل نشویم.

ان شاءلله با همراهی همه‌ی آحاد جامعه و عزم جدی دولت منتخب در جهت حل مشکلات، شاهد پیشرفت‌های روز افزون کشور عزیز و بزرگ‌مان باشیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 380340
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار